Vuoden 2023 käsitöitä

Vuosi on jälleen vierähtänyt ja nyt olisi aika muistella, mitä tulikaan tehtyä käsillä vuoden aikana. Olen liian laiska, että postaisin jokaisen valmistuneen käsityön jälkeen. Todistaakseni itselleni ja teille, että en ole hylännyt käsitöitä ja että olen saanut vuoden mittaan aika paljon aikaan, kokoan tähän postaukseen vuoden aikana tekemiäni käsitöitä.

Suurimman osan näistä käsitöistä olen lahjoittanut läheisilleni.

Ommellut olen lähinnä lapsenlapsilleni, eniten 5- vuotiaalle pojalle, jolla vaatteita kuluu paljon. Housujen polvissa pitää olla vahvikkeet, jotta käyttöikä olisi vähän pitempi.
Osa näistä paidoista olen tehnyt tilkuista, jolloin suunnittelutyö vähän kasvaa, mutta mielestäni niistä tulee kivan näköisiä. Samalla saa hyödynnettyä aika pienetkin tilkut.


Yöpuvut lapsenlapselleni ja hänen isälleen. 

NEULEET:

Nämä sukat tein ihan itselleni.
Nämä lapaset sai Harry Potter fani.
Lämpimät säärystimet lapsenlapselleni.
Nämä sukat sai lukiolainen joululahjaksi.
Tämä suuritöinen hartiahuivi on ollut toiveena tyttärelläni jo pari vuotta. Nyt hän sai sen joululahjaksi.

Tähän villapaitaan sain mieheltäni langat ja ohjeen joululahjaksi viime vuonna. Hän sai sitten tämän paidan jo pian joulun jälkeen.

Kaikista käsitöistä en ole muistanut ottaa kuvia, mutta tässä kuitenkin on hyvä kattaus siitä, mitä olen vuoden aikana harrastanut.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2024!

Tehdään käsitöitä ensi vuonnakin.🙂

Kommentit